About Us

چرا کلایمکس؟

آلوین تافلر در کتاب «موج سوم» خود، تحولات جوامع بشری را به سه دوره انقلاب کشاروزی، انقلاب صنعتی و انقلاب اطلاعاتی تقسیم کرده است. با گذر از دو انقلاب اول، بشر امروز در عصر اطلاعات قرار گرفته است که این خود نیز شامل دوره‌های مختلفی است. شاید شروع این عصر با معرفی رایانه‌های شخصی بوده است، اما آنچه محرز و مبرهن است نسل‌های بعدی این تکنولوژی یعنی اینترنت، تلفن همراه‌، تلفن‌های همراه هوشمند و در حال حاضر «واقعیت مجازی» می‌باشند. از معرفی و شروع تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) در دهه ۱۹۸۰، بیش از ۳۰ سال می‌گذرد. در آن دوران، کمتر کسی به این مسأله فکر می‌کرد که روزی این فناوری تمامی جنبه‌های زندگی روزمره بشر را تحت‌الشعاع خود قرار دهد. از بازی‌های رایانه‌ای گرفته تا شبیه‌سازهای پرواز، آموزش آنلاین دانش‌آموزان و دانشجویان، مسافرت به فضا، سفر به اعماق اقیانوس، جستجو در مکان‌هایی که امکان ورود به آنها در دنیای واقعی وجود ندارد، بخش‌هایی از این حقیقت غیرقابل انکار است. شاید زمانی که ژول‌ورن با رمان‌های تخیلی خود جهانیان را متحیر می‌کرد، احدی باور نداشت که بتوان به رویای «۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا» و یا «دور دنیا در ۸۰ روز» دست یافت. اما همگان شاهد بودند که در مدت زمان کوتاهی به مدد زیردریایی‌ها و هواپیماهای جت قاره‌پیما این دور ذهن و باورِ بشر، در زمانی کمتر از آنچه ژول‌ورن می‌اندیشید، محقق شد. شاید اولین‌بار که بشر توانست تماس تصویری حاصل کند و عزیزان خود را در دورترین نقاط‌ این کره خاکی رو در روی خود ببیند، باور نمی‌کرد بتواند شبکه‌ای از دوستان خود را آنچنان که در دنیای واقعی وجود دارد، دور هم گرد آورد. اما شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک در قرن ۲۱ این غیرقابل‌باور را باورپذیر کرد. امروزه فیس‌بوک، بزرگ‌ترین و پربیننده‌ترین شبکه اجتماعی دنیا در فضای مجازی و سایبر، بر تمامی جوانب زندگی از حوزه روابط دوستانه گرفته تا تبلیغات برای بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا تأثیر گذاشته است. آنچه مهم است اینکه هنوز ما همانند بشر ۵۰ سال گذشته، برخی از تغییرات را باور نمی‌کنیم و گمان می‌کنیم امکان‌پذیر نیست. اخیراً خبر سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری فیس‌بوک در عرصه «واقعیت مجازی» توجه جهانیان را به مسأله جلب کرد. مارک زوکربرگ در توضیح این مسأله ابراز داشت که «حاضرم شرط‌بندی کنم که روزی واقعیت مجازی به جزء لاینفک زندگی تک‌تک ما انسان‌ها تبدیل گردد.» باورکردنش سخت است، اما تبدیل یک شبکه اجتماعی کوچک در خوابگاه به بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا، مهر تأییدی بر گفته این جوان است. گروه کلایمکس با تأسی به شعار جنجالی موسس فیس‌بوک بر آن است تا طعم این فناوری را به کام دوستداران و علاقمندان آن در میهن عزیز مان ایران، بچشاند. به همین منظور، گروه کلایمکس با بهره‌گیری از برترین عینک‌های سه‌بعدی نمایشگرِ این فناوری در سطح جهانی، فضایی را فراهم کرده است که دوستداران و مشتاقان آن بتوانند هیجان و لذت کافی از آن ببرند. گروه کلایمکس در اولین گام و به منظور معرفی این فناوری، حوزه جذاب بازی‌های رایانه‌ای را برگزیده است که امید آن می‌رود با استقبال شما هم‌میهنان عزیز بتوانیم گام در دیگر عرصه‌های آن بنهیم. برنامه این مجموعه ارایه این تجهیزات و فراهم کردن موقعیت استفاده از واقعیت مجازی برای هر فرد ایرانی است. لذا با مراجعه به بخش تماس با ما در همین سایت و مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه معرفی‌شده در محل خود، از لحظات شاد و مفرحی بهره‌مند شوید. روند رو به رشد کادر حرفه‌ای کلایمکس با برخورداری از تجارب حرفه‌ای و بین‌المللی در امر فروش و خدمات پس از فروش و اعطای نمایندگی، پذیرای سرمایه‌گذاران مشتاق در زمینه «واقعیت مجازی» است. این سرمایه‌گذاری به دو صورت قابل انجام است

فروش تجهیزات

سرمایه‌گذاران علاقمند به حوزه واقعیت مجازی، پس از مذاکره حضوری و عقد قرارداد دوجانبه، کلیه تجهیزات مورد نظر برای راه‌اندازی شعبه خود ـ با نام خود و یا تحت نام کلایمکس ـ را خریداری کرده و در این حالت نیز از پشتیبانی کامل فنی و عملیاتی گروه کلایمکس برخوردار می‌شوند.

در این زمینه، پس از مذاکره حضوری و عقد قرارداد دوجانبه فیمابین طرفین، کلیه تجهیزات و مراحل راه‌اندازی شعبه از جانب گروه کلایمکس صورت گرفته و نماینده موردنظر صرفاً به فعالیت در این زمینه با پشتیبانی کامل فنی و عملیاتی گروه کلایمکس می‌پردازد.

56شعبه ها
23Mبازدیدکنندگان
17Mمشتری
550دستگاه
با اعضای تیم ما آشنا شوید

موفقیت ها به خاطر تیم متخصص ماست

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

دذونتنمتذدا
فیلیپس ویلسون
سئو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

آمانداز ریچاردز
تدوین گر

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ماری هیو
Customer Relations

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جک سمر
Human Resources

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کیم دنیز
پشتیبانی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جان تراویز
حسابدار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

08فروردین1390

به خانواده لونج بیزینس بپیوندید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله.

14خرداد1392

ایجاد شعبه تهران

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله.

23بهمن1394

ایجاد همکاری با دیجی کالا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله.

01آبان1396

تولید محصول خاص لونج بیزینس

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

اقتصادی
0
تکنولوژی های اطلاعاتی
0
تحصیلات
0
بازدهی
0

Looking for AccountingAgricultureChemicalsBankingInsurance Consulting?

Professional Consulting

Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum.

Valuable Ideas

Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum.

Excellent Timing

Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum.

Budget Friendly

Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum.

Our Clients

Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin.

testimonials

What They Are Saying

    آدرس

    اتوبان باکری شمال به جنوب،فردوس غرب،خیابان بهارشمالی،خیابان منوچهری غربی،نبش خیابان نگین،شماره۲،طبقه5،واحد31

    تلفن

    09121013373

    ایمیل

    info@climax.ir

    سبد خرید